jobb :D

idag e det fredag :) gött me helg men jag ska faktiskt jobba imorn vilket jag tycker e skit roligt hehe.. maria "chefen" ringde imorse och fråga om jag vill jobba :) självkart sa ju jag hehe hoppas det kommer bli ofta bara hehe...

idag har jag annarsinte gjort så jätte mkt elle mona och bengt kom hit så vapå ikea och bergvik och handla lite julklappar :P.. skulle ju åkt medom hem mendå fick de bara me sig linda då hehe så e självi lägenhetnhela helgen hmm.. men det e gött de me. e värsta party sugen ochnu när jag e i karlstad hela helgen skulle det vara ett ypperligt tillfälle men ettproblem bara vem ska man gå ut ochfesta MED känner ju somsagtinteså jätte många här i karlstad än och man kan ju inte gå ut själv direkt..

blir säkert lungt denna helgen me hmm... som alltid känner mejsomen nyktrist har inte tage en droppe ens av alkohol på flera månader elle i alla fall 2 månader men det e jävliigt längsen ändå. jag tar mej alldrig tid varför.....

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0