karlstad by night

hej hej!
jag e lite seg på at skriva med det behöver jag väl inte säga i och för sig.

nu har jag jobbat mina 8 veckor på scorett men jag har fått timmar så det e bra :) vet inte riktigt när jag ska jobba men tror att jag får jobba i helgen ska ner och prata me dem i morn. han sa att jag skulle jobba mest helger hehe bra lön då :D ska även ut och söka nått mer jobb klara mej inte på att bara jobba några timmar.

i helgen va jag me sandra o erica hela helgen på lördagen åkte vi ner te billingen släppte av sandra för hon skulle spela bandy sen åkte jag och erica te begtsfors och handla ingredienser hehe... sen åkte vi te billingen igen och kolla på matchen billingen vann me 11-0 hehe.... sen efter det åkte vi och baka hemma hos erica, pepparkakor, snickers, knäckt, ischoklad, marsipan grisar, och lusse bullar höll på länge länge phuu.... sen åkte vi te åsen :D där va det lite party hehe bada balja ochsånt hehe skoj skoj men jag fick köra så för mej va det nyktert.
på söndagen va det julmarknad i bygdegårn jag sandra och erica stod och sålde fick allt in en del moneys hehe... söndag kvällen blev lugn ochidag åkte jag upp hit tekarlstad igen.

image7 karlstad granen :) fin fin


läängtar te nyår :) ska bli roligt att få göra nått annat för en gång skull har jämt vart hemma me släkten. det e skoj de me men det ska bli skoj me nått nytt!! hehe

masa pusssar

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan. Det va ett tag sen. Hur står det till med dig nu för tiden? Ha det bra.
Kram Maria

2007-12-04 @ 14:19:47
URL: http://mariaholgersson.blogg.se
Postat av: Madde

Nyår kommer bli super!! :D Puss

2007-12-05 @ 16:00:02
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0