back to buisness

hej hej!
då är man tilbaka i karlstad igen :) hade en ganska lugn helg va me mormor och morfar och hälsa på sandra :) va gött att va hemma specielt att manfår ligga i sin egen säng hehe. och träffa katterna så klart he..

va två till nya  paraktikanter på scorett idag hehe snacka om att de utnyttjar folk men men. det va två tjejer i alla fall ena gick i 8:an och den andra i 9:an de va jätte trevliga båda två så tiden gick rätt fort idag vilket e super hehe stod och tjöta typ hele dan hehe va ju inteså mkt kunder ochjag fick ju va deras lärare typ hehe maria springer ju jämt nån stans så då fick jag lära dom :) men de va verkligen hur trevliga som helst sådet gick jätte bra bättre än de där som kyar el va det heter hehe.. de e lite knepiga den ena tror hon kan alltfast hon inte vart där alls länge hon gillar tydligen inte att jag kan mer änhon. hon e ju 25 så hontror äl atthonskulle kunna det bättre än vad jag gör. men men hone på duvan denna veckan så det e skönt då sliper jag henne et tag hehe... 
jag ha köpt ett parskor jätte fina klckskor :) fick dom för halva priset så det va bara att passapå hehe..... image2 min bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0