lång helg

göttans :)

ja det va verkligen skönt att va lång ledigt :) i fredags åkte jag te sandra så jagoch sandra hade mys kväll me hennes tre raggar kompisar hehe men det va faktiskt rätt schysta :P sen åkte vi me björn hem på lördag så det blev lungt i lördags åkte teåsen en sväng :) i går var jag och mamma på julmarknan i baldersnäs va skoj köpte grejer och mar för över 1000 kr hehe :)
idag va jag på astma kontroll sandra va me såklart hehe men det va väl skoj :)
pkte hem te sandra sen en sväng hehe hennes mor camilla har gåttner 43 kg det e inte klokt e hur smal som helst.

jag och sandra ska te gbg näst nästa helg te frida :D ska bli jätte roligt fre lör sön :P

puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0