sluta tidigt

fick sluta kvar över 5 idag i stället för kl 7 :) va snällt tycker jag hehe... va jätte dåligt me folk i butiken idag låg liksom på minus när kl var halv 5 sen när jag gick va det ca +158 kr hehe så det e inte skoj. man tycker liksom att det e lite när det är 5000 kr i kassan när dan e slut får väl hopas att det kom lite mer kunder efter det jag hade gått. ska vara på bergvik imorn med :) det e ju fredag imorn så då ska det väl vara lite mer folk i rörelse får vi hoppas.

sen imorn kl 7ska jag me tåget te säffle :) så ska jag hälsa på sandra och johanna ska vara där tils på lördag så det kommer nog att bli roligt :D

ska käka potstis klyftor och snitzel me champinjon sås nu snart :) riktigt lyxigt hehe
image3 vacker vinter bild hehe me mamma som åker skidor :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Tjena.. Hur har helgen varit?! Pussar

2007-11-11 @ 09:12:51
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0