bengtsforsingar

hej!
ja nu har ännu en dag
gått :) har sett en del känt idag så det va ganska roligt hehe... bland annat så kom emelie g :) trevligt trevligt... 
sen har jag sett några till det märks ju me andra ord att det är höstlov denna veckan :).
två dagar kvar på denna veckan gött, nu ska jag vara på mitti city dessa två dagarna har ju vart på bergvik sen i måndags tycker faktiskt att det e roligare att stå på bergvik händer lite mer där :D..

vill ut och festa te helgen men hmm... det e ju ingen som kan komma till mej här i karlstad och hemma e det ju knappast nån fest nån stans hmm... attans .. jag hoppas på att nån hör av sej och säger att de jätte gärna kommer och festar me mej...  syrran åker ju hem i helgen så då har jag lägenheten för mej själv alltså perfekt tillfälla att ha fest :D...

ne nu måste jag nog dra mej te sängs ska ju upp och jobba.

natti natti och pussar / mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0