Fredag

go morrn!

fint väder idag me :) blir så lycklig hehe... idag börjar jag jobba kl 14 på duvan te 19 :) ska jobba me en praktikant som jag inte träffat förut ska bli trevligt...
igår jobba jag på bergvik träffa nina och chatrine :)
sen jobbar jag hela helgen i stan hehe :P

jag längtar tills allt roligt och mysigt som kommer hända i sommar :) den 4 Maj fyller jag år 20 bast hehe så då blir det kalas hemma skoj skoj sen den 10 Maj e det party här i karlstad :P yeah!!! hehe den 11 e det konfirmation för Erica och Pontarn :) skoj...
sen rullar det på hela sommarn me en massa skoj :P... 


här kommer lite bilder från sälen

image92
 här bodde vi :) fin fin stuga på hundfjället

                   

image105
 Familjen Nilsson :) Sandra tog kort

en härlig blandning hehe :P hade en underbar vecka och det kanske syns på vädret me hehe :)


ne nu ska jag nog hoppa in i duschen sen ska jag bege mej ut i solen igen hehe :P sen e det jobb som står på tur hehe...

puss o kram //mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh ser underbart ut på bilderna! :) Jag längtar med till sommarn och alla fester mm! Kommer bli en kanon sommar! :D Pussar

2008-04-25 @ 18:12:24
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0