Måndag morron :)

Go morron
mm nu e det måndag igen veckorna går såå fort.. vakna halv 10 i morse sen dess har jag inte gjort mkt käka frukost och kollat på tv sen har jag vart ute me soperna :)
har inte riktigt bestämt mej än för va jag ska hitta på idag tänkte ju att jag skulle städa men just nu orkar ja inte och har ingen större lust heller.. men måste dammsuga sen men inte nu hehe :P...
det börjar klarna upp ute oxå så det får nog bli en promenad när solen har kommit igenom diset lite mer, får nog bla gå ner te ica och panta lite flasker :)

längtar tills söndag :D då jag fyller 20 hihi... då ska ja åka direkt hem efter jobbet och hemma blir det kalas för mej me alla släktingar :) skoj skoj

Måste betala räkningar idag me inte lika roligt men det måste ju göras de me :/...

image106

För ett år sedan var jag och madde här på fin fina Böda sandstrand :) på öland

puss o kram // mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Ahh de var så sönt att vara där! Vi måste ju tillbaka dit! :D Puss

2008-04-28 @ 15:41:13
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0