Ont!! Aj..

hej hej

precis komme hem från bergvik nu :) va en lung eftermidda me inte så mkt folk .. det värsta e att jag har fått skavsår aj aj aj... köpte ju nya fina vår skor då när mor va här så tänkte jag att ja skulle ha dem idag för att det vart så fint väder men kände redan när jag klev på bussen inne i stan att det börja skava på vänter häl och detblev bara värre och värre :( fick typ gå me en sko hehe :P.... ne men jag fick gå me det sätte lite papper och plåster för att det skulle bli bättre lite bättre blev det väl men inte mkt, hade ju strumpbyxer på mej så kunde ju inte ta av mej de direkt för att sätte på plåster hehe ne plåstret sätte jag i skon hehe det blödde ju fan igenom fan va ont det gjorde.. min stackars lilla fot fick en chock när jag fick se skavsåret nu va stort de av... nee imorn får det bli mina rebook dojjer...

när kl va 5 i 8 kommer susanne rusande in och ska låna me sej massa smycken te en kompis så det drog ju ut på tiden alla andra affärer stängde jag fick dra ner gallret te hälften men det va ju fan folk som gick in ändå blir knasig på sånt man ska stänga och det ska va ner draget kl 8 prick tycker ja.... men det gick de me va lite sur och det syndes nog oxå men men.... fick då stängt te slut :)

när jag kom hem fick jag hjärtklappning när jag öppna dörrn trodde jag hade haft inbrott men då kom jag ju på att syrran e här men fan va hon stökar till hele hallen e full i kläder på golvet hänger på dörrar och stolar och rummet fullt me kläder spritt över golvet garderoberna stå öppna och i soffan och sängen ja ni skulle se.... ja må va slarvig och stökar til ldet ibland men inte så här fan hon e helt omöjlig men jag kan tänka mej att hon hade svårt att bestämma sig va hon skulle ha på sig på tre rätters middan.. skönt att hon åker imorn :)...

ne jag får snart lägga mej ska upp och jobba på bergvik imorn igen och ja just de jag köpte ett par skor och självfallet glömmer jag ju dom men jag ska ju dit imorn igen så det va väl ingen fara så men hehe... blev så stressad där i slutet va nog därför :)

natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0