Sälen Snart !!

hej el go morgon :)

fick parvla mej upp lite tidigare idag ska packa och sånt städa lite i lägenheten innan man åker hem :) ska åka me 12.31 tåget till säffle när mor el far hämtar mej sen ska vi te sandras lägenhet och hämta hennes fordons bok som hon måste ha mej sej upp te sälen för att plugga hehe jag unrar hur mkt plugging det kommerbli ja hehe :P...
usch jag har såå mkt packning jag fattar inte hur jag ska få me mej allt kommer se ut som en pack åsna helt klart :)
men det ska nog gå de me jag skäms inte hehe :P..

fan va det har börjat snöa här nu :( uuhhh.. vill inte det ska bli vår nu ju...  och jag ska gå i detta sen me min IKEA kasse smart jävla dret säger ja bara...
 

igår jobba jag på bergvik på eftermiddan :) träffa nina va riktigt trevligt hon va brun som en pepparkaka i ansiktet hehe har ju vart i alperna i frankrike en vecka.. hon visa massa bilder så hon va hos mej nästan en hel timme innan hon gick hehe :P.. såg underbart ut i alperna det e lite annat en sälen de hehe :P skulle va skoj och åka dit nån gång hehe...
fast helst nu skulle jag faktiskt vilja åka till nått varmt :) camilla är i egypten nu och de har det underbart va ute på havet och kola på delfiner igår tror ja det va hehe fan va härligt... jag e ganska avundsjuk på henne nee det måste ta tags i så man kommer nån stans problemet är ju pengar :( som alltid ... hoppas jag får pengar nu när jag fyller år då ska jag fan spara te en resa :D...

image90
  Hit åker vi på Söndag :) wiieee!!! ska bli underbart kan man slappna av lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0