Shopping

japp det blev en liten shopping tur på stan :) det har vart så tråkigt väder så man blir ju deprimerad så tog tag i det hela och gjorde mej i ordning och åkte ner te stan :) ,,,,
blev riktigt shopping sugen så det blev nog nästan att man gjorde åt en tusen lapp hehe :P inte så bra kanske men man ska ha nått nytt ibland me :)
köpte mej ett par byxor svarta och en linne på monkey :D sen köpte jag troser och leggins på gina, sen en mascara, sen va man på apoteket och köpte helosan och plåster hehe :P och så handla ja lite mat :P... så det blev en riktigt riktigt shopping tur :D...
va in på scorett i duvan och tjöta lite me susanne bla om personal festen som e på torsdag :) ska bli riktigt roligt... är ju black and white så ska nog ha mina nya svarta byxer då :) hade jag tänkt kanske lägger upp en bild på min outfit nåndag :P....

image73

                                                                Fin fina "E" längtar efter sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0