Söndag

go morron :)

idag e det söndag värsta tråkigt väder ute bara regnar och e grått :( igår va det ju fint varför kunde de inte få vara så ett tag nu då för....
ja bara det blir fint när vi ska te sälenså e jag nöjd :).. tänkte ja skulle träna idag men jag får allt se på det tänkte först att jag skulle cykla men det går ju inte nu....

igår jobba jag på förmiddan på Duvan hade Helen med mej som sällskap va trevligt va en del folk så det va tur att vi va två :) fick jobba över tiden lite med för att få lite bukt på det hela hehe :) men det gjorde jag bara av snäll het ville ju inte att helen skule stådär i skiten när det va som värst :)

på eftermidan vid 5 tiden kom emelie hit :) skoj det va ett tag sen man träffa henne.. jag hade lagat mat som vi åt sen va det massa tjöt och film och satt vid datorn :P....
runt halv 11 åkte vi ner te stan och kolla läget om det va nått folk ute va inte så jätte mkt ändå vi satte oss på score en stund träffa några kompisar te emelie som vi satt och prata med efter de gick vi te arena men det va intesämkt folk där inne och inte alls så roligt va nått hårdrocks band som spela och det va juingen höjdare precis så där blev vi inte länge så vi gick te buger king och satte och prata på väntan att emelies buss skulle komma... kl 02.00 va jag hemma :)
även om det inte va nått dirket röj på stan så va det trevligt att va me emelie :)....

imorgon ska jag åka hem te torrskog för ska te tandläkaren på tisdag, men sen blir det upp te karlstad igenpå onsdag, för på torsdag e det personal fest :D i MIC skoj skoj... ochpå fredag ska jag jobba på lördag vet jag inte än men det kanske blir att jag ska va på duvan me jenny hon vile ha nån me sej :) sen blir det hem igen på lördag och på söndag åker vi te Sälen :D gött gött Längtar

ne nu ska jag få i mej nån frukost hehe :P

puss hej // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0