söndag

hej hej!!

jobbat idag me ja :) så nu e helgen avklarad och har jobbat 5 dar irad nu hehe göttans :P imorn e jag ledig va jag vet hehe om de inte ringer hehe...
skulle va gött att va ledig ändå måste städa och tvätta...
va själv idag på jobbet va faktiskt mö folk idag me så det blev stress idag me men de gick hehe :P... det ja hatar e när folk går in när man håller på och stänger ska prova skor och grejer ja fattar inte ut ut ut ut vill hem hehehe...
och de jävla dörrarna tar ju säkert minst en kvart att stänga så får ju börja i god tid så det e stängt när det ska va stängt hehe :P har klämt fingrarna i dem flera gpnger me men idag klara ja fingrarna hehe...
men har fått skavsår så det står härliga ting..
gick ner te stan i fredags va de väl me nya balerina skor och det skulle ja ju inte gjort har skav sår på båda hälarna och på lilltårna på båda fick värsta blåsan på lill tån men den punktera jag me en gång hehe...

madde är jätte nyfiken på vad du har köpt :) det gör ingen ting att jag får vänta blir roligare för då har man nått att se fram imot hehe :)

e det nått bra på tv ídag tro hmm.. får kolla upp de :)

puss hej // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0