spindel kräk

heej!!

idag på bergvik när de kom me varor ca 10 låder så va det en spindel som hade smugglat sej med  och UUHHH... va STOR den va... usch våga inte röra den så den fick va där under pallen vet inte om den va kvar nu när jag sluta men usch usch usch och fyy... jag har inte sån spindel fobi men den va fan äcklig har inte sett en sån förut...
annars har det gått bra idag :) vart en del kunder ändå :D...
Tomas kom och bytte me mej nu.. åkte in te stan sen gick jag upp te marie o praktikanterna på duvan hämta buss kortet som syrran hade vart inne och lämnat där :) stod där en bra stund och tjöta me dom trevligt trevligt blev bjuden på tårta oxå som praktikanterna hade haft me sej för att det va deras sista dag MMM....

så nu har syrran äteligen åkt hem :) hehe gött att va själv igen... i natt kom hon hem vid två typ och samma visa som förra gången hon hade vart ute tände hon överallt typ och banka och hade sig fan vill ju sova... på möra va det spring fram och tillbaka på toan hehe ho va ganska bakfull hehe det va skoj :P... men det va mindre skoj när jag stod inne på toan och skulle sminka mej då kommer hon och spyr som fan fy fan va det stank fick ju springaut därifrån äckel päckel....
nu har hon åkt i alla fall och det e tur de :)...

jag e faktiskt väldigt fest sugen nu jag jobbar imorn men man kunde ju kanske gå ut sen om man får me sej nån skulle va skoj va faktiskt ett tag sen man va ute här i karstad nu :)..

puss puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0