Vår :)

hej hej!!

nu va det ett tag sen jag skrev här men jag har ju vart i sälen i en vecka :D kom hem i söndag, har vart en underbar vecka sol och fint väder nästan varje dag så alla fick allt litefärg hehe pappa e brunast så klart men det blir han alltid...
vi åkte skidor 4 dagar för på måndagen där fick mamma och pappa åka ner me syran te sjukan hon hade fått muskel infektion så vi fick ändrat te fyra dar sen va det inte så fint väder på måndagen heller..
vart en heltokey vecka lungt och skönt fick slappna av lite men nu börjar "maset" igen hehe :P ...
fick va hemma måndag och tisdag i alla fall hehe på tisdag rigndetomas och sa atjag skulle jobba ons 14-20 på bergvik så det va bara att sätta sejpå en buss på möra och direkt te jobbet hehe.. idag jobbar jag me eftermiddan på bergvik och detskulle jag väl göra imorn me tror jag senjobbar jag hela helgen inne i stan hehe :)
5 dagar i rad :D riktigt bra....

det är sååååå GOTT väder ute det spritter i hela kroppen så jag måste ge mej ut snart hehe måste fylla kylskåpet dete rätt tomt nu :) hoppas hoppas verkligen att detta vädret håller i sej nu  men hörde ju på tv att det kanske skulle komma in regn på lördag :( hoppas inte de.....

bilder från sälen kommer senare har inte orkat lagt in dem än :)
nu ska jag begemej ut i solen

hej svejs // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0