08.08.08

År, Månad ,Dag 080808 det e detidag hehe :) coolt :P.. fredag e det idag me och det e min sista jobba dag senfår vi se när jag ska jobba igen har inte fått nått mer i alla fall för te veckankomme alla tillbaka som har haft semester så då blir det nog lungt för mej igen dags att söka nytt jobb kanske... om jag orkar förståss men vill va lite ledig nu faktiskt har ju jobbat ganska mkt det senaste...

igår jobba jag först på mic och sedan duvan, på lunchen gick jag i affärer som vanligt och jag va inne på JC och prova jeans för är istort behov av jeans efter som jag bara har ett par som passar typ alla andra e för stora hehe :P.. så jag prova två jeans blev kär i båda två men de kosta 955 och 999kr så båda blev allt för dyrt så jag köpte mej de för 950 ett par Replay jeans skita snygga :D waist 28 wehoo har jag aldrig kunna haft :P... så nu har jag nya brallor te helgen på kräftkalaset men det beror ju oxå på vaddet blir för väder blir det fint kan jag nog inte ha långbyxer men det ger sej...

efter jag har slutat idag ska jag åka te årjäng där mor eller far kommer och hämtar mej :) slutar 8 på bergvik och bussen g¨år halv 9 från stan såjag hoppas jag hinner men tror det kan hins me :) ..
fick en glad överraskning igår me,skulle kolla hur mkt pengar jag hade kvar och då va det helt plötsligt som jag inte hade gjort åt nån ting. jag hade fått 2700 tillbaka på skatten antagligen hehe :P... det va ju fan så gött :D

nu måste jag göra mej iordning och sen bege mej ner te stan måste in på duvanförst me och hämta påsar hehe... men nu blir jag nog hemma ett tag i torrskog skulle jag tro så nått blogg skrivande blir det ´nog inte förrän jag kommer upp igen... '
men vi hörs ha det så bra :)

pussar// miks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0