besökare

hej hej

onsdag idag mitten på veckan :) bara två jobb dagar till sen ledig helg och hem te torrskog :) idag har jag vart hela dagen på mic och jobbat har gått bra va faktiskt en del folk då går tiden mkt fortare.
på luschen kom camilla,sandra,pontus och erica så vi gick och åt tesammans trevligt trevligt sen kolla vi lite i affärer innan det va dax för mej att jobba igen...
igår va ellenor och emma i kd så då kom de och hälsa på en snabbis :) Längtar te lördagen nu :D ska bli så skojsigt har alltid jätte roligt på kräftkalaset :P... förfest hos ellen :) mkt trevligt som altid... undra vad det ska bli för väder på lördag tro hmm... hoppasdet blir fint.. har verkligen inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mej kanske skule försöka hitta npåt nytt sen måste jag köpa dricka me men vet inte riktigt hur jag ska hinna det för bli på lucherna då har två heldagar igen nu...
igår börja jagju jobba två ochgick te nio på kväll va nåt specielt och jäklar va folk säger jag bara fick springa som en galning va kö och jag va själv det va lite stressigt men det gick allt det me hehe... det e ju kul att det e folk och tiden gick verkligen jättefort så det sa verkligen krill i kassan :P..
igår kväll fick jag sällskap me :) <3

bjuder på en bild på mej och björn rosenström :)

 
snygg eller hur?  38 e han  :) mums hihi

jag längtar tillbaka till sunne :) så himla roligt nästa år kommer jag igen hoppa jag :P.


puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0