Friday yey :P

god morgon :)

fredag idag skönt imorgon e det lördag och då ska man få åka hem igen :).. idag jobbar jag på bergvik på eftermiddan så jag börjar inte förrän halv 4.. gött :D
igår börja jag jobba två på mic bytte av nina :) innan jag börja tvätta jag hela förmiddan och så så hela mitt badrum e fullt i tvätt nu hehe ska ta ner den sen det har väl torkat nu :)..
hade gjort en ny skiva te mic me mkt bra musik :) och ojojoj va kunder de kom hehe :P när tomas kom över och skulle slänga skräpet så gick ljuset och hela kassasystemet släcktes oxå ner så det gick inte att sälja alls :( det va en fjärdedel av huset som hade släkts ner så vi va väl ca 5 st affärer på övervåningen som hade släkts ner och monkei där nere hade me släkts ner.. fick reda på efter ett tag att det vart nån klant som grävst sönder en kabel så det kunde ta ett par timmar.. så jag fick stänga och så följde jag me te duvan och hjälpte till där men efter två timmar ringde Esprit affären bredvid på mic och sa att det hade komme tillbaka så det va bara för mej att gå över och öppna igen hehe :) så det blev en ganska händelserik eftermidda men det gick oxå ganska fort då så det känndes ju bra..


imorn kommer hela familjen upp hit te karlstad alla fyra :) trevligt trevligt men kommer bli trångt i bilen hem sen hehe men det funkar ju :P..  jag jobbar på mic imorn te fyra så efter jag ha stängt så åker vi hem, dom kommer upp på förmiddan för de ska gå i affärer och sånt innan det va synd jag inte va ledig för då kunde ju jag ha gått me dem men nu e det som det e och de e inge fel me att tjäna pengar heller..


fick mitt löne besked igår :D gött mos säger jag bara hehe ... party party :P





super bra låt :) den som går mest på min dator och stero nu i alla fall :P

ne nu får jag allt se till att göra nå nytta innan jag börjar, fick ett brev hit igår som va fel så får väl gå och se om jag kan lämna det te den som ska ha de hehe...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0