regn och rusk

hej hej

uschva det ha regnat idag och blåser gör det me uuuhh... idag har jag ändå jobbat så har inte märkt så mkt av det hehe... men när jag sluta på bergvik ve åtta va det verkligen piss väder ute spöregna och blåste och jag cykla från stan och hem och jäklar va blöt jag blev usch.. såg ut som en blöt katt när jag kom in.. kallt va de me kanske kommer bli förkyld nu :(..
jobba heldag ida igen 9.15-20. imorn börjar jag inte förrän två :) underbart me sov moron hehe senjobbar jag till 21 för det e öppet längre på mic imorn va nått vet inte riktigt va det va men... det ska väl gå de me hehe..
sen jobbar jag resten av veckan heldagar allihop ledig lör o sön då e de ju kräftkalaset hehe :D

ilördags kväll åkte jag till åmål där linda och patrik kom och hämta mej sen åkte vi hem mamma och pappa hade köpt pizza :) sen blev det massa tjöt och prat och groggar hehe me familjen :P..
på söndagen va det fisketävling hemma hos oss kom folk hem redan víd 9 på möra och greja me de så man va ju uppetidigt som vanligt när man kan sova ändå går man upp tidigt typiskt....
jag fick inte en ända fisk hehe..men gav upp efter en timme för då fasta na jag så reven gick av så då orka jag inte längre... camilla hade där emot en stor brask på säkert över 3 kilo om inte större den va riktigt stor som ett dass lock.. hehe fan va hon skrek och va hon skaka efter hehe men hon fick inte upp den för lina gick av. synn annars hade hon vunnit...
har så mkt konstig fisk i ramsbytjärnet hehe oranga aborrar tex hehe :P...
men det va kul i alla fall kom mkt folk som man prata me :).. och min kusin har skaffat sej en såååå himla söt vovve :) ser ut som en teddy brjörn hehe 13 vecker bara fy va gullig hehe...
sen va det upp te karlstad igen vid 5 efter fisketävlingen.. så det blev en kort visit hehe men fick me mej alla kläder hemifrpå så nu har jag hehe :P..

ne nu blir det nog sängen tycker ja jag märker ögonen går snart i kors hehe :P..
natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0