1 Dec

God morgon !!

Idag får vi öppna första luckan i kalendern om ni har nån :) jag har en från ICA hehe som jag fick av Lollo :P
Sitter och äter frukost nu för ska snart göra mej i ordning och åka ner te Louise för kl 11.55 ska vi åka hem te henne i långserud ska sova där i natt för skaju upp tidigt imorn när vi ska te ULLARED :D

Det snöar NU!!! :D fast det ser inte ut som det lägger sig tyvärr jag åkte ifrån snönför i lördags snöa de jätte mkt hemma i torrskog men här va de inge snö alls när jag kom upp igår..
slapp jobba idag men på ons ska jag jobba 9.45-15.45 bergvik så får ta en tidig buss från långserud på ons morron.

nu får jag göra mej i ordning

pussar //mika

Kommentarer
Postat av: Karin

nää grymt snygg film:D åå va bra den var

2008-12-01 @ 10:56:08
URL: http://kairnolofsson.se
Postat av: Madde

Du har blivit utmanad. Kolla in min blogg!!

2008-12-02 @ 19:27:50
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0