15 dagar kvar...

.. till JUL :D va fort det går asså hehe snart e det ett nytt år me 2009 :) 2008 har gått fort men oj va det hänt mkt skoj hehe faktsikt det bästa året på länge hoppas 2009 blir ännu bättre :) ..

God Morgon förresten hehe :)
Jag har precis komme upp har sove underbart det som va lite irriterande va att nån av grannarna börja borra kl 8 på möra men jag la kudden över huvet och sen hörde jag inge mer så han sluta nog borra hehe...
För en gång skull så kommer jag faktiskt ihåg vad jag drömde i natt, jag drömde att jag kolla på isbjörnar och sen så blev jag jagad av en inne i mina grannars hus i torrskog hehe.. skum dröm

Ändrade planer för helgen, hade ju tänkt mej att åka hem te torrskog te helgen men då ringde mamma igår kväll och ville komma upp och julhandla så då får det bli att man stannar kvar i stället och jag behöver oxå julhandla har inte köpt en ända julklapp än :/ har ju inte så mkt pengar men..


Idag ska jag som sagt jobba på Mic 14.30-19. det kommer inte bli mkt mer gjort idag inte hehe..

Jag och min älsklings frasse saknar honom såå :)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0