step up 2 the street

Hej el god förmidda :)

Torsdag idag det närmar sej jul me storm steg hehe :) åå va jag längtar att få komma hem te torrskog va en evighet sen jag va där nu känns det som :(..
saknar mina katter jätte mycket e säker på att de saknar mej me :P..

Igår åkte jag hem från lollo vid ca 21.45 sen gjorde jag inte så mkt jag la mej typ direkt när jag kom hem va såå trött hade gått och stått upp hela dan typ..
Imorse gick jag upp vid tio typ men ja mej me täcket i soffan och satte på step up 2 the street :D och den va lika underbar som ettan, kan inte bestämma mej för vikken som e bäst tycker nog att de va lika bra båda två hehe
SEEE DOM om ni inte ha sett dem säger jag bara helt fantastiska :) i like
Det här e det Final dance :) kolla hela så jäla grymma


idag jobbar jag på mic 15-19 :) ska snart göra i ordning nån mat och göra mig i ordning för ska ner te stan innan och uträtta lite ärenden ;)
har nyss duschat och smörjt in mej me dave summer glow om förhoppning att bli lite brunare hehe är så fruktansvärt blek så det e ju nästan pinsamt hehe...
nån som testat och vet om det funkar??

tråk väder e det idag me usch inge kul man blir inte på så bra humör då inte jag i alla fal vill bara att det ska va den 24 så man kan få komma hem...

men ni får ha en forstatt bra dag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0