2 dar kvar

Hej hej

Nu är jag hemma efter ännu en dag på jobbet.. har vart på bergvik idag 16-21 va väl så där me folk.. så det blev hyffsat i alla fall :)

åkte te lollo i förmiddas kl 12 typ sen planerades det en del me mat och så prata me linda och therese :) kommer nog bli toppen detta hehe och jag har förbokat te nöjjes så det e klart hehe :) sen gick vi och köpte baguetter vid arkaden super goda där och billiga :P..

Nu är det bara två dar kvar tills jag får åka hem :D underbart det har gått segt men nu e det entligen snart tisdag hehe.. åå va jag ska njuta under mina 5 dagar som jag ska va hemma, mys me familjen och vännerna rrunt om kring och på juldan blir det big party på brandberget hehe :P
hemma festerna i bengsfors e nog de bästa hehe man känner ju allt folk blir ju så mkt roligare då :)
och på julaftons morron blir det självklart julotta :) MYS

Nu får det nog bli käncke macka me julskinka o senap så jag har när jag sätter mej vid tv igen och kollar på Heart Break Hotel :)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0