2:a Advent

Hej Hej

Haft fullt upp hela helgen så har inte hunne skriva nån ting sorry..

I lördags efter jag hade jobbat på Outleten, som va jätte kul stod me Micke och Johanna va mkt folk i rörelse såå jag slog faktiskt rekordet på försäljningen på Otuleten :D  då blev Tomas glad hehe :P... i alla fall efter ja slutat så åkte jag in te stan och gick te Lollo och LInda där fick jag mat :) potatis och kycklig me massa sallad mkt gott hehe sen spela vi Wii Mario Cart det va skoj hehe men ganska svårt. sen kom Sandra och de och hämta mej vid torget efter det kom från Bergvik såå åkte vi hem tog ett Glas vin det första som blev te två, tre glas hehe sen åkte vi ner te stan och käka på Glada Ankan Jätte good mat såå blev vi kvar där en stund camilla och Ann-sofie spela black jack och jag och sandra blev uppraggade av 3 trevliga guttar (norskar) hehe blev bjuden på några drinkar.. hade jätte trevligt blev rätt dragen men det va skoj vi va hemma vid halv ett kanske så det blev ju inte jätte sent.

Idag har jag jobbat på Duvan 12-17.. camilla och co gick i affärer hela dan sen åt vi på donken när jag sluta. Nu har de åkt hem så nu e jag själv igen..
har haft en jätte trevlig helg i alla fall :D

Nu börjar Gossip Girl så måste dra men ni får ha en fortsatt trevlig kväll
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0