4 dar kvar

Go kväll!!

Har för en liten stund sen komm jag  hem från bergvik ska snart lägga mej för ska upp och jobba imorn. Lollo ringde nyss så vi har planerat lite för nyår me mat och så men det får bli mer planering på söndag då ska jag hem te henne innan jag börjar jobba.
Bara 4 dar kvar nu UNDERBART åå va jag längtar hemhem nu asså känner att jag vart borta från skogen för länge hehe nee men det ska bli otroligt skönt i alla fall, har nog inte längtat efter julen så här mkt på länge :P..

folk börjar få fart nu så försäljningen går bättre och bättre för varje dag mkt bra :) men har inte nått toppen än hehe.. det går väldigt mkt ner för skobranchen nu över huvve taget såå det e nog inte så lätt för tomas nu... hoppas det vänder snart så jag får behålla jobbet lite till fast än att jag ska söka nu i januari så vill jag jätte gärna va kvar och extra jobba på scorett...

Ne nu får det bli sängen för min del
se om man kan somna i detta oväsnet e värsta festen på övervåningen hmmm :/....

natti natti kram // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0