Är hemma hos lollo

Hej hej

Nu sitter jag hemma hos lollo efter en dag på bergvik, efter jag sluta så kom lollo så vi gick och käka pizza :)  guud va gott det va hehe :P... sen gick vi i affärer fick julklappar te mor och far sen fick jag ju köpa mej en film själv hehe :P.. hitta ju Step up 2 :) lycklig jaa hehe...
sen hitta vi min nyårs klänning :D såå gött att det e överstökat nu.. blev en lila glittrig som jag hitta på vero moda såå glad...

snart börjar bonde :D det dumma e nu när man ska kolla på detta att man redan vet vikka de väljer för det såg vi på en tidning förut så sjukt att det redan har publiserat innan men jag tänker kolla i alla fall.. men säger inte vikka de valde för er som kanske inte vet..

ska va lite social me lollo nu :)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0