Dremgirls o På smällen

God morgon :)

Denna morgonen har vart lite annurlunda än alla andra mornar hehe :) satte mej och kolla på, på smällen när jag gick upp, den va bra riktigt roligt faktiskt eller bra helt enkelt hehe :P...
har nyss läst morgon tidningarna Nwt och VF har ju en sån snäll och söt postman så jag får de gratis när han springer runt här hehe :)..

Igår kväll kolla jag på Dream girls, den va sådär men det gick ju att kolla på i alla fall men det va väl inte det bästa man sett det e helt enkelt så att artister inte kan göra film...

  


Idag jobbar jag som sagt på bergvik 15.30-21.. så idag blir det inte mkt gjort eftersom jag måste göra mej i ordning så småningom så hinns det inte me nån städning tyvärr får ta det te helgen i stället. och efter jag slutat blir det nog bara att slänga sej direkt i sängen det blir ju rätt sent så ska jag upp och jobba dan efter me på outleten.
ska nog laga te nån mat nu..

Have a nice day
love // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0