film time igen kanske ;)

Hej hej!!

Har precis komma hem nu, Blev ståendes och prata me Helen över en timme när hon kom och bytte av mej hehe va trevligt att få prata av sig lite då man står själv hela dagarna.
blev inte att jag handla nån mat så får bli knäckebröd och vatten resten av veckan hehe :P neee skojja jag ska faktiskt laga te mej makaroner och krov snart men vatten får det bli för har inge annat... Snacka om att jag e Fattig Stackars mej.

Får nog bli en film sen me har ju några kvar att kolla på som jag köpte i Ullared hehe innan det blir bonde söker fru och Grey´s ikväll :D

Nu ska jag börja me maten men vi kanske hörs senare i kväll
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0