Kevin e såååå BRA

Hej hej

Har komme hem från jobbet nu har vart en ganska lugn eftermidda. handla mat efter jag sluta sen ringde Linda och Lollo och fråga om jag ville åka te dem de skulle te Harrys men jag fick avstå eftersom jag hade matvaror me mej och såå ska jag ju upp och jobba imorn.
Jag och Sandra ska ju dit imorn kväll :D skojsigt skojsigt hehe...

Måste säga att Sandra har klarat C-kortet nu me (lastbil) :D hon e inte dålig asså 17 år och kör lastbil hehe jag e sååå stolt över henne

Imorn ska jag jobba på Outleten 11-16 lite skraj e jag hehe mest för den gamla kassan hehe :P men nån gång ska ju va den första me hehe eller ja jag va ju typ 1 gång på outleten förra året men.. micke ska va me mej oxå så det ska nog gåå fint hehe


 Kollar ni på Idol??? i löööv Kevin han ee bara bäst vinner inte han allt så heter jag Greta hehe nee men han måste ju bara vinna de andra två går inte ens att jämföra me hans talanger.
hoppas att Robin åker ut idag.. 

    


Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0