Mys Måndag

Hej hej

Nu sitter jag här ny duschad och är ganska såå trött efter en dag på Bergvik, Va inte alls mkt folk vilket gör att jag aldrig riktigt fick vakna hehe så ska lägga mej i soffan nu och sätta på Step up me ett glas mjölk, pepparkakor och en choklad platta bredvid mej  :) ska ta det riktigt lungt denna kvällen så är jag pigg te jobbet imorn.


Te helgen ska jag nog åka hem te Torrskog :) Det e ju lucia och det skulle antagligen vara nått på Adria där då, Linda skulle dit så det kan hända att man hamnar där då hehe.. Alltid roligt me fester hemma där man känner folket hehe va ett tag sen nu man va på hemma plan och festa hehe... Längtar tills det e Dalia det e såå himla kul, men de håller ju på att bygger om nu där så det va inte säkert det blev nått disco men det måste de ju annars går de fett back hehe :P..

Nu ska jag mysa ner mej i soffan :) 

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0