Ons 10 dec

GOD MORGON!!

är lite piggare idag än va jag va i måndags när jag gick upp så här tidigt, kanske sov bättre i natt jag la mej nog lite tidigare oxå förståss hehe :) Ska i alla fall ut te bergvik idag och jobba förmiddan, efter jobbet vet jag inte vad jag ska hitta på, skulle behöva handla mat men jag väntar nog me de tills mamma kommer så kan vi storhandla hehe :P får klara mej på de jag har så länge...

Igår kväll satt jag bara framför tv då det va Ugly betty och Desperate sen gick jag faktiskt och la mej efter Desperate så jag ha fått sove ut inatt :)

Nu får jag börja göra mej i ordning lite smått och få i mej nån frukost
men ni får ha en bra Onsdag
pussar // mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Godmorgon!



Tack så mycket jag blev super nöjd med mina köp. :)



Ja han gan både gå och springa nu hehe..



Hoppas du får en bra dag på jobbet!

2008-12-10 @ 09:09:02
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0