outleten

God morgon

Idag ska jag ut te outleten och jobba och det roliga e att jag inte ska jobba för scorett utan för micke.. men det ska nog bli roligt det e ju alltid mer folk på hans sida än på scoretts outlets sida hehe :P..
ska vara där 12-17 sen ska jag direkt hem för har tvätt 18-22.. när lördan e över så känns det nog som det kommer gå fort de sistatre dagarna hoppas jag... 

NWT och VF låg innaför dörren imorse me :) väldigt rart av han tycker jag att jag får dem hehe...

Det blir nog ingen utgång idag även om jag hade kunnat för börjar inte förrän 16 på söndag men lollo e ju hemma i långeserud så vem skulle jag gå ut me hehe... ne det får bli tvätt och film i kväll typ hehe...

Festen som va här bredvid igår höll verkligen på länge, jag lyckades somna till slut men sen vakna jag vid halv 4 då jag fortfarande hörde röster hehe.. har ganska tjock vägg här ändå så stördes inte så jätte mycket men det va ju inte tyst direkt hehe :P..

Nu ska jag äta frukost sen får jag ta på mej och göra mej klar för en dag på outleten :)

puss// mika

Kommentarer
Postat av: Madde

heej, jag ska vara här i långed tills 4 januari! :)

2008-12-20 @ 10:23:36
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0