slarv majja e va jag e

Hej Hej

Är jätte trött funderar allvarligt på att snart lägga mej fast imorrn får jag en lååång sovmorron då jag inte börjar förrän 3 ska bli himla gott :D
Fick nämligen jobba hela dan idag, först på bergvik 8.45-15.45 sen va det att åka direkt in te stan och hjälpa nina me rean så då va jag där från 16.30-19 så e lite slut nu inte konstigt att jag e trött kanske.

jag slarvar så och har gjort det senaste me allt jag måste skärpa mej nu bara december ut så...

Inget bra på tv idag heller va det, kolla lite på CSI men nu sitter jag här i stället och syrran sitter och kollar.. hon åker hem imorn på möra te göteborg så då slipper jag na hehe :P

Nu får det bli lite kvällsmat tror jag :)
puss// mika

Kommentarer
Postat av: Snyggaste snickarn på stan...

Får kolla på film någon kväll...;)

2008-12-16 @ 02:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0