Snart läggdags

Go kväll!!

Ska snart lägga mej för ska upp tidigt imorn men skriver lite här först :) efter jobbet så gick jag hem te lollo och fick kyckling gryta me ris :) va mkt gott.. det va faktiskt hon som sa till mej att jag skulle komma och äta där så ni inte tror jag e så sniken att jag går dit och äter hehe... så har typ nyss komme hem nu kolla på Ugly betty där..
Dagen idag har vart hyffsat lugn, kolla lite i stan innan jag börja men det blev inte att man köpte nått, prova en klänning på MQ ååå farligt nu blev man ju lite kär i den men den kosta liksom 700kr såå nja jag vet inte, jag kan inte slösa så här som jag gör det e inte bra usch usch fyy på mej...

fick mitt första julkort idag :D kanske har fått fler hemhemma det vet jag ju inte men det e alltid kul att få kort hehe...

näää nu ska jag lägga mej. upp 7 te möra usch va tidigt

sov gott och natti natti
puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0