snö snö snö :D

God morgon :)

DET SNÖAR, jätte mycket oxå hehe :D ligger redan flera cm me snö HÄRLIGT och det håller sig på minus sidan precis såå det ska va om det ändå kunde hålla sig te jul men sån tur ska man väl inte få ha..
visst e det härligt me snö??

Mitt internet funka inte i morse :/ vet inte vad det va men den ville inte bara men nu funkar det igen :) blev lite sur så för att syssel sätta mej me nått börja jag diska upp disken och gick ut me soperna och röjde udan lite och vattna blommerna :P.. Kanske va förutsagt att det skulle bli så, så jag kunde städa hehe annars om internet hade funkat hade det nog inte blitt nått diskande hehe :P.. det e gött att det e gjort nu i alla fall :) 
 
Idag ska jag jobba på Mic 15-19 en kort dag på jobbet men det gör inge bara man jobbar hehe... Vet inte vad jag ska göra tills jag börjar men nu e ju kl redan 12 så det e snart att man för göra sig i ordning.. har ju redan vart duktig nu och städat så det blir väl bara att man sitter här tills man ska iväg hehe.. brukar bli såå...

Såg ni Grey´s igår????? det va sista avsnittet för sägongen, ååå längtar till man får se fortsättningen nu va det ju spännade... och Danny har komme tillbaka eller vad hehe det ska bli vädligt kul att se vad som händer...

Nu kommer jag inte på nått mer att skriva men vi hörs kanske senare
pussar //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0