syster på besök

Hej hej

Nu har mamma och pappa åkt och nu har syster komme hit istället hehe :P ingen vila ingen ro hehe nää skojja det e bara trevligt att ha besök här hehe :)  idag har vi jul handlat igen, blev först att vi åkte till biltema så gick lite i affärer köpte mej faktiskt en julklapp själv hehe :P.. som jag letat efter länge och nu hitta jag den så va ju tvungen att köpa den då :) fick även en julklapp te syrran idag me men kanske får hitta på nått mer när jag nu ska hinna detta för har fullt upp me jobb ända till den 23 dec så kommer inte hem te torrskog förrän på självaste julafton de ni...
jobbar verkligen järnet nu för i januari blir det nog dött då jag oxå måste söka nytt jobb...

Det har börjat blitt milt nu igen ute så snön smälter sakta bort och det blir bara massa slask inte alls kul jag hade hoppas på att det fick vara så här  fint till jul men jaja..



Ska nog lägga mej snart för ska upp jätte tidigt imorn :( öppnar redan kl 9 på bergvik imorn usch jobbigt jobbigt men det får gåå helt enkelt man kan ju inte strunta i det typ..

sov så gott alla
puss o kram // mika



Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; ooh, ja den är fin! :D

2008-12-15 @ 08:55:03
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: madde

Du har haft fullt upp i helgen ser jag. :)

Men va tråkigt att inte vakna upp hemhemma på julafton. Skulle jag aldrig klara av, själv åker jag hemhem på nu på fredag!!! :D



Puss

2008-12-15 @ 09:39:04
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0