Alla <3 Dag

hej hej!!

igår va det alla hjärtans dag :) hände väl ingen specielt såå bara att det ringde kl 9 på möra och sa att man skulle ut te bergvik och öppna vi tio så det va ganska stressigt där ett tag hehe men det gick de me :P så jag va på bergvik te kl 12 och sen börja jag på duvan kl 14 till 19 så det blev en lång dag :)
det jag fick va en coklad ask och alla hjätans dag hälsningar hehe....

idag har jag vart påbergvik och jobbat börja inte förän 15.30 men :) jobba te 20... rätt segt va inte såå mkt folk...men när man hem märktes ju a´tt fok va på party humör heehe :P alla bar på system kassar typ och alla va finklädda för att de skulle in te stan kände mej lite utanför hehe men det får bli lungt denna helgen har vart ute för mkt det senaste hehe :P
såå imorn åker jag hem te dalsland igen en kort visit ska bla besöka arbetsförmedligen.. inte vet jag varför men det hade komme ett brev... de bara tjatar hehe....
sen ska jag se om jag hinner träffa ite kompisar :)

ne usch börjar bli trött får nog lägga mej :) natti natti
puss

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig.

vill du också tjäna pengar på din blogg ?
genom att bli medlem på en länk på min blogg
får du pengar för att du annonserar åt dom.
något som är väldigt enkelt. jag blev medlem
för sju dagar sedan och har redan tjänat ihop
1700 kronor. så klicka dig in på min blogg , på
min sida står där en stor annons där det står ;
tjäna pengar ! där ska du klicka dig in och bli
medlem. detta är helt gratis. och har du frågor
som du vill ha svar på kan du alltid kontakta mig.

hoppas du får en bra helg :)

2008-02-15 @ 23:43:26
URL: http://www.jolita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0