back in kd :P

hej hej!!

det va ett tag sen man skrev här nu och det har hänt en del kan jag väl säga :)

i fredags den 22 feb kom Ellenor hit hon va här halv 5 så vi va ute och shoppade tills det stängde va mkt trevligt köpte mej ett par shortsoch ett midje bälte skit Snyggt hehe :P som jag sen hade på Dalia förståss hehe..
på lördagen åkte jag och ellen ner te stanpå möra för att shoppa lite till så ellenor fick sej enkjol fin fin :) så åkte vi me tåget hem vid 12.30 ellens mor kom och hämta oss i åmål sen åkte vi te ellens lya blev lite slapp i soffan innan man skulle ut :P 
gick te magdalena sen på förfest :) va skoj va en massa folk och så hade hon tre jätte söta katter :)
åkte te Dalia vid 22 nån ting hehe :P Jag och Ellenor va klart snyggast hehe blev super nöjd me min outfit hehe skämt och sido så va ellen rihanna och jag va beoncey hehe va faktiskt ganskla liktme hår och kläder hehe :P ... det va i alla fall hur kul som helst träffa massa känt folk igen trevligt trevligt.. det värsta va väl att det va 18 års gräns det va aldrig 18 när en själv va 18 men nu fan e det 18 när man e 20 det störde mej ganska mkt och det gjorde nog de flesta...
va mkt mkt trevligt :D

måndag och tisdag gjorde jag intemkt va och hälsa på mormor och morfar sen vajag hos sandra en sväng :)

onsdagen var jag och sandra me bussen te vänersborg te vattenpalatset :) va verkligen längesen man va där hehe men det va kul hatar jobbig ungar ska aldrig bli buss chaufför i alla fall usch!!!
satt mest i bubbelpolen hehe :)
senefter det följde sandra me hem gjorde inte så mkt tjöta och kolla på tv som vanligt hehe..
 
Torsdag e det i dag och nu e jag i Karlstad igen :) ska jobba imorn och på lördag :D... åkte me hokey bussen upp torrskog buss körde så det blev en billig gratis resa hehe :P det e inte fel...

Sälen vecka 16 :D LÄNGTAR

fårse vad som händer i helgen vill te arena på lördag men jag vet inte me vem kan ju inte gå själv.. adam tensta kommer nämligen hit te Karlstad ARENA nu på lördag skulle va väldigt skoj han e rätt grymm hehe jag får se jobar jupå lördag men...

image41
                                           Gossip Gril - riktigt bra serie :)




Mars , April och 4 maj snart fyller ja 20 bast hehe :P coolt   2 månader typ hehe  

ne nu ska jag sätte mej framför tv och glo en stund hehe sen blir det sängen :)

MASSA PUSSAR // mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0