helgen

hej!!

i lördags åkte jag hem till torrskog :) tog bussen till årjäng där mamma och pappa hämta mej.. det blev lungt i lördags åkte inte från karlstad förrän vid fyra tiden så det blev tv när man kom hem hehe :) i söndags åkte jag direkt te sandra på möra så jag va där hela dan :) gjorde inte så jätte mkt tjöta och kolla på film typ senva vi ute och tvätta bilen me hehe :P första gången jag tväta en bil HAHA... har haft det bra jag :P....
sen körde jag sandra ut te bygdegårn det var årsmöte och camilla va där så hon skulle köra sandra och jimmy te säffle...
igår va jag i lilla bengtsfors fan va dött allt lägs ner och det blir mindre och mindre folk i bengtsfors. hon och han ska läggas ner nu så e har värsta utförsäljnigen 50% på allt typ ännu en tom lokal...  skulle i alla fall te arbetsförmedligen... kom dit vid 13.40 för hade tid kl 14 men hon hade glömt bort mej så kom inte in förrän 14.45.. så jävla typiskt arbetsförmedligen.. men i alla fall... sen fika jag och ellenor på kickis :) va trevligt va ett tag sen man såg na... så te helgen blir det nog dalia om jag inte ska jobba då :)... men det kan nog bli skoj va ju roligt förra gången så hehe...  idag har jag inte gjort mkt åkte hit te karlstadme stefan som skulle upp och hämta folk på universitetet :) va här ca 13.30 sen des har jag inte gjort mktkollat på tv typ hehe...

Onsdag imorn vet inte riktigt va jag ska göra men det får nog bli en liten promenad kanske eller cykel tur och så måste jag stryka min tvätt och röjja lite i lägenheten så det blir nog rätt lungt som det ser ut nu i alla fall kan ju hoppaspå at sorett ringer hehe... men det skulle jag väl inte tro :(...
har vart dåligt med jobb nu det senaste inte bra känns inte riktigt bra alls faktiskt :D....

idag e det Gossip Girl  och Gynning skoj skoj :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0