Nivea :D

hej

onsdag idag :) har vart en rätt slapp dag vakna vid 10 tiden hehe :P sover jätte länge här underbart.. men i torrskog kan jag va uppe redan vid 7 tiden hehe jag vetinte varför men så e det i alla fall hehe :)...
jag stälde mej vid strykbräda direkt och strök all min tvätt tråkigt men det känndes gött att det va gjort sen hehe :P sen gjorde jag mej i ordning för en tur ner te stan och se va de hade att erbjuda hehe.. har kollat in ett par shorts på MQ som jag bara MÅSTE ha hehe så snygga... kanske åker ner imorn igen och köper dom hehe känner bara att min ekonomi inte riktigt hänger me men nu e det ju snart lön och nån gång ska man väl kunna unna sej nått :D.. efter att jag vart i stan åkte jagtill bergvik och handla mat :) på ica maxi billigas där och bäst..
efter det har jag inte gjort mkt tog mejen liten promenad och slängde burkar och sånt sen har jag diskat och sånt :D och lega framför TV själv klart hehe :P....

på fredag komer förhoppnigsvis Ellenor hit :D ska ut och shoppa hon vill ha lite nya frächa kläder te Dalia som e på lördag JIPPI :P .... men jag kan nästa tänka mej att de ringer från scorett och frågar om man kan jobba helgen hmm.. säkert när man har nått planerat... och man kan ju inte säga nej te jobb såå då får dalia vänta tills nästa gång..
men jag hoppas så klart att jag kan komma te dalia nu på lördag skulle va skoj :D träffalite bengtsfors folk igen kan va skoj kanske hehe...

nu e det snart roomservice och greys :D ´

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0