skit väder!!

hej

usch vikket piss väder rent ut sagt BLÄ... kallt, blåser, e grått, äcklig klibbig luft usch I DONT LIKE IT...
tog mej en lite cykel tur och kolla runt lite i området :) men det jäkligt kallt mina händer va is när jag kom in igen ställde mej direkt i en varm dusch :).. 
sen vart det slapp igen fram för tv och datorn hehe.... börjar bli lite trist gör samma grejor varje dag typ VILL HA JOBB.

några goa låtz!! 

Lazee - Rock Away
John Mayer - Waiting on te word change
Collie Buddz - Mamacita
Gym class heores - clothes off
Jordin Sparks ft Chris Brown - No Air

jag vet jag har väldigt varierad musik smak, jag e Nog en av det största allätarna inom musik på denna jord hehe :P och det e jag stolt över hehe.....

23 - 26 Juli blir det dansbands vecka i sunne

hej svejs lever pastej :D // Mika









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0