SOLA i Karlsta :D

hej hej!

ja det har vart helt underbart väder idag :) så gick ut vid tolv tiden och va inte hemma förrän kl 3 så det blev en lång promenix hehe men det va verkligen hellt underbart fåglarna kvittrar, fiskmåsar, klar blå himmel, vattnet helt speglblankt, solen och skiner över hela stan :) jaa det va verkligen sagolikt nästan hehe :) det va så underbart att fåå se solen igen fördet har vart så grått och treist varje dag hur länge som helst känns det som såå det behövdes verkligen men fick ju en kick i kroppen faktiskt och vår känslorna börjar spridas i luften <3..

lite härliga bilder från min promenad :)
image37
image38
image39
image40

                                                                  HELT UNDERBART!!!


fick mer jobb idag me hehe :) på torsdagoch fredag ska jag jobba weiiii hehe :D glad det e såå himla boorrrring att sitta i en lägenhet och inte göra nått kan jag ju säga såå det va ju bra att et va fint väder idag då viste man ju va man skulle göra :P sen sa han att han skulle sätta mej på schemat att jag ska jobba varje helg framöver till midsommar ochså har han lovat mej sommar jobb :D såå det känns bra nu faktiskt har sökt lite annat me så får se så kanske man kan få nått på veckorna me hehe vore ju inte fel :P tror i och för sej att jag kommer fåjobba nått på veckorna på scorett me.. kan ju va nån sjuk elle nått hehe :P....

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0