söndag

hej hej

västa dan på hela veckan usch!! och just denna söndagen känns inte rolig alls och det kommer nog inte bli bättre heller tyvärr :(...

MÅSTE söka nått jobb nu har inte jobbat på 2 dar och fan va rastlös man blir i alla fall när det inte fins nått att göra.. men jag vet inte va jag ska söka hehe det e väl bara att gå ut och söka överallt men jag ska få tummen ur och göra det me och det e inte lätt..
såg att det behövde personal te lidl men mamma va inte gla på mej hehe jaja det e ju i alla fall ett jobb så får se men hehe det e inte lätt :P
och servetris och sånt jag vet inte om jag har nån större lust me det men det e väl det som e lättast att få efter som man gått den linjen och så finns det ju typ mest sånna jobb me..

hoppas på att scorett ringer :D
önsketänkande hehe ne nu ska jag nog gå en runda blir förslappad :)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0