nice shoes

hej hej!
vi har fått in ett par göör söta pumps på scorett vill ha men det kostar 999:- oxå så nja lite dyrt kanske men
kolla här
image22image23
     visst e dom söta :) bruna och rosa... de va faktiskt sköna att ha på fötterna me hehe:P

idag fick jag lite sov morron gott de :) börjar kl 13.00 idag såå :) ska va på mic först sen blir det duvan... men e själv idag :( booring men men det funkar väl..
imorn e det fredag igen veckorna går fort asså ska jobba eftermiddan imorn me... fast jag skulle vilja gå på after work på blue moon me emelie och dom men ja får se om jag kanske kan byta tid me nina men jag tror inte hon vill vara på mic hehe får försöka i alla fall :)....  

te helgen flyttar syrran ut :D då blir själv här.... patrik skulle ta me mina grejor tror jag grytor och sånt hehe de tar ju me sej allt sånt såå måste ha det får nog åka en sväng te IKEA me hehe... har inte så mkt...
jag vill göra såå mkt nu när hon flyttar jag ska göra detta till min egen lägenhet hehe :) jag vill köpa ny tv för den vi har e liten och dålig, sen så vill ha kköpa en stereo ALLTID bra hehe, matta, kuddar, gardiner, redskap te köket mm.. kommer bli dyrt detta hmm....

i tisdag såå var man på friskis och svettis igen :) jag och nina cycklade dit var faktiskt en fin cyckel tur hehe :) där träffa vi marie och sara som oxå skulle vara med  :) skoj skoj...
har träningsvärk i magen känner jag hehe men det tyder ju på nått bra hehe :D...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0