nytt år nya äventyr

hej!
detta året har verkligen börjat bra :) måste jag ju säga... på nyår var man nere i karlskrona med linda madde och karl hade verkligen jätte roligt piraten vilket shysst ställe STORT dansgolv me like hehe...
var nere i karlskrona till den tredje va ute på onsdagen oxå hehe :P party livet yeah hehe... åkte hem på torsdagen jag och linda lång och seg tåg resa va det men det gick allt bra det me hehe åkte x2000 hehe lyx :D

på fredagen va sandra hemma hos mej snacka lite skit och skvaller som alltid hehe... sen va man på bio me henrik <3 kolla på Arn va faktiskt bra men det bästa va nog den man hade bredvid sej hehe.. <3<3<3<3<3

sen i går va jag och hälsa på elin barndoms kompis va trevligt va ett tag sen man sågs sen bar det av te bengtsfors till Ellenor :D inflyttningsfest och kalas för henne typ hehe va väldigt trevligt i alla fall det va jag ellenor,emma,ida,elin,kicki och amanda ett härligt gång :)
sen blev det Dalia :D första gången va mkt folk skoj mkt folk som man inte sett på ett tag så det va verkligen jätte roligt..
sov hos ellenor sen va hemma hos henne vid halv 4, 4 nån ting hehe så det va party all night long hehe mkt trevligt.

nu e man i karlstad igen lite slö efter igår men det funkar ska hämta schema imorn så det kommer nog bli en del jobb nu skulle jag tro.. cheferna åker ju te thailand nu så det kommer nog bli en del jobb men det e ju gött de me snart flyttar nog syrran utså då måste jag försöka käna lite mer moneys annars funkar det inte... jaja det löser sig väl...

ska käka pizza nu

puss puss /// mikA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0