PETTER yo!!!

heej!!

ja igår va man på petter :) va roligt.. först va vi hos en av emelies kompisar på rud lotta :) va lite krångligt att hitta dit först hehe men det gick allt te slut sen bodde hon på 7:e vånigen :/ det e inte skoj att åka hiss då...
men det va skoj  de va jag, emelie,emelia och lotta :)...
sen åkte vi in te stan ve runt 10 tiden.. va as mö folk redan då hehe...   det va helt okey petter e väl inte värsta idolen men hehe det va faktiskt bättre än va jag hade väntat mej :)...
i fredag va vi me ute en sväng jag va där dock inte så länge för jag skulle ju upp och jobba men det blev allt en sväng te arena hehe va 90-tals musik där då :P

i fredags kom patrik hit me bilen så linda och han packa in grejer från lägenheten :) nu e det MIN lägenhet hehe :P e underbart.. så mamma och pappa va här en sväng igår me mina grejer så jag har fixat lite idag ska damsuga me hehe så blir det riktigt fint...  
fick massa mat som de hade köpt :) sen hade de köpt nya täcken och kuddar hur fluffiga och goa som helst täckena asså hehe mm :) sen den bästa överanskningen va :D jag fick en TV en platt 26 tum samsung hur fin som helst hehe såå jävla glad hehe :D hade en tv på 15 tum förut så det e skillnad kan jag säga hehe passar perfekt i lägenheten me hehe...

söndag idag och e ledig känns skumt men underbart skönt hehe har jobbat 9 dar i streck så jag behövde verkligen ledigt men jobbar imorn igen så lång vila blir det inte hehe men jag e glad för att jag får jobba soppas mkt :) i need money hehe ska ju te IKEA snart hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0