skojsigt

hej hej

har fått hur mkt jobb som helst nu i fyra veckor framåt hehe känar gött me kosing hehe gött de :P  måste fan ha pengar nu me när syran för hoppningsvis flyttar snart då måste jag kunna betala hyran och allt annat själv....
fick lönebeske idag me från dec :D det va inte fy skam hehe....
 
har vart och tränat idag me nina :) jobba förmiddan men.... var på friskis och svettis det va fasen jobbigt har inte vart där å ett tag nu hehe all julmat och sånt vettni hehe det kändes vill jag lova.. har köpt mej ett 10 grr kort nu i alla fall så nu måste man gå och träna hehe fick ett niceigt kort me hehe el inte hehe :P

image10 
 
får se om jag kanske åker te sandra imorn jobbar inte imorn så ska jobba tors lör och söndag sen e det hela nästa vecka som jag ska jobba :)
så jag kommer inte hem te bengtsfors torrskog på ca 4-5 veckor hmmm....

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0