mor på besök

hej hej

idag har jag jobbat på mic oxh bergvik en hel dag 9,5 timme rättare sagt men det har gått ganska fort ändå får jag säga :) imorn jobbar jag eftermiddan 13-19 har bytt me sussi annars hade det blitt en hel dag imorn me. men ville hem lite tidigare eftersom jag ska te sunne på onsdag :D
mamma kom hit förut hon kom te bergvik så efter jag hade stängt gick vi te macdonalds och käka :) va gottit hehe... sen åkte vi hem hit te lägenheten i spöregnet och åska gjorde de me men nu har det gett sej :)..
imorn blir det full rulle ändå ska packa det sista sen har jag tvätttid på möra och så måste ja ner te systemet och detta innan kl e 13 när jag börjar :P... men det ska nog gå fint...
ska bli gött me lite semester nu hehe har jobbat 10 dar i rad imorn så det känns vill jag lova :D pengarna bara strömmar in hehe :P....

syrran och patrik e ute i euoropa nu och tågluffar skoj skoj vill me åka nån stans snart och det får det nog bli nu när man får lön hehe :)...
nån som vill hänga på?? nått varmt gött land hehe..
kusinen kom just hem från turkiet nu det hade vart jätte bradör sa hon och det tvivlar jag inte på fan va gött hennes 30 års present :)....

nu får jag va lite social me mor
puss o kram //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0