rixfm me mera

hej hej

det har blitt väldigt dåligt me uppdatering nu sorry :P
har aldrig riktigt haft orken hehe inte för att det e så jobbigt då men hehe.... ska bättra mej:)

idag e det tisdag har jobbat hela dagen vart å mic gick väldigt segt för det va jätte lite folk inte sp skoj men dan gick allt över tillslut hehe
det har hänt en del har ju vart RixFm festivalen :D linda,madde och louise kom hit :P... jag fick dock jobba hela onsdagen :( men det gick allt hade me mej två cider som jag svepte när jag stängde och så hade jag ombytte så gick direkt ner te partyt efter stängning hehe :D va hur mkt folk som helst hehe och det va ju spnt underbart fint väder :)
va bra uppträdande sen åt vi mat på ankan va gott va väldigt hungrig hehe.. sen bar det vidare till arena på efterfesten hehe :P... va riktigt roligt va hemma hakv 4 elle nått hehe :P..

sen har jag vart hemma en sväng på helgen då jag va ledigt :) va me sandra en del sen va jag chaufför pålördagen va pubkväll på kickis va först hos maggan på förfest va en del folk fick köra två vänder me folk hehe 7 st varje gång hehe :P.. skromma va full... hehe det va skoj...
nu e jag i karlstad igen åkte me mor och far upp i söndags de sov över här skulle kolla på kakel te uterummet ochså en liten semester tripp hehe :P...
sen fick jag me mej en cykel upp :D morfar hade hittat en gammal sompappa köptnya däck till och så hehe :) så nu har jag cykel me och fan om nån snor den...

imorn ska jag på sommarplaza me jobbet :D ska bli skojförst ska vi ha lite picknik på sandgrunds udden pch sen plaza men får se om jagkommer in e ju 23 där men de andra trodde de va lungt eftersom vi e ett sånt gäng så hoppas :) får ta det lungt imorn ändå ska upp och jobba på tors morgon hehe sen jobbar jag hela dan ímorn me så kommer nog va lite trött

bilder från rix får jag ladda upp nån gång orkar inte nu :P...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0