Schema

hej!

Lördag ida har jobbat på mic ida hela dan 9.45-16 :) får väl säga att det gick ganska fort ändå även om det inte va så jätte mkt folk, har ju vart fint väder idag så de flesta va nog ute i solen.. rätt gött att det inte va så mkt folk me :D...
igår jobba jag oxå på mic hela dan så igår fick jag mitt schema för fyra vecker framöver och det va fullspeckat typ varje dag förutom då när jag ska te sunne... mkt jobb mkt pengar :D
kommer bli jobbigt nu i början innan man kommer in i det har ju liksom jobbat jätte sällan innan egentligen och man jämför me nu, jag och en till har fått heltid så jag har att göra i sommar..
men det ska nog gå bra...

snart e det RIX FM festivalen :D ska bli skoj få komma ut lite igen hehe :P louise kommer antagligen hit på måndagen och linda och madde kommer hit på tisdag :)..
det jobbiga e att jag jobbar ska jobba förmiddan på ons om jag får som jag vill e schema lagd på att jag ska jobba hela dan och det e samma me torsdagen.. men den har jag lyckats bytt me sussi så ska jobba eftermiddan bara :) sen beror detpå jenny om ons hoppas hoppas...

puss// mika

Kommentarer
Postat av: madde

heej, har pratat med louise idag så hon kommer till dig på måndag. :P

Hoppas hoppas du kan få förmiddagen på onsdga nu då. :D puss

2008-07-06 @ 00:04:57
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0